Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-11, 17:53   #221
LadyLike
Gjest

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Cosytroll, her.

Takk og takk! Ser ut som om resultater er litt varierende i henhold til vekttap og sånn for dere her inne på tråden, men det at dere FØLER dere bedre osv ser ut til å gå igjen?

Kan nesten ikke vente med å komme i gang! I dag har jeg fått spist to veldig gode måltider som jeg vet jeg kunne bare drømt om å spise på lavkaloridiett i alle fall, hihi!

Kan jeg få spørre dere litt om hvor mye/ effektivt dere trener? Jeg sitter i bil nesten hele arbeidsdagene mine, men har heldigvis en hobby som bringer meg ut i frisk luft og noe aktivitet om ettermiddagene og kveldene. Men jeg savner å ha god kondisjon rett og slett. Har i perioder jogga en del, men må ned noen flere kilo før knærne mine tåler det så godt (ikke la barna deres begynne på håndball, godt råd..).

Går vekttap/ centimeterkrymp fortere når man trener, eller risikerer man at alt protein/ fettinntaket gir større muskelmasse, hehe?

Nå vet jeg ikke hva utgangspunktet ditt er, men hos meg har jeg merka mye på klærne selv om jeg har vært frustrert med vekta! Men hos meg gjør varme (vann i kroppen), hvor mye jeg drikker, at jeg spiser nok mat og ikke stresser for mye at jeg går mer ned i vekt/cm enn hvis jeg ikke følger rådene.

Ellers tar jeg 2 ss udos choise morgen og kveld, krom og magnesium + c-vitamin og jern(pga jernmangel).

Jeg trener Zumba 2 ganger i uka + styrke 2 ganger i uka(hvis jeg får det til, ellers 1 gang). Jeg trener kjernemuskelaturen fordi jeg har mye problemer med ryggen!
Jeg tror nok at jeg ikke merker så mye til vekttap fordi jeg trener, men for meg er det viktig at hele kroppen blir frisk og ikke bare vekta blir blid

Jeg lager så sykt mye god mat for tiden, har nyoppdaget matlagingsgleden og mannen min er SÅÅ fornøyd Krydderhylla mi er overfylt og skapet er fylt med annet godt!

Ellers har jeg som nevnt oppdaget LCHF-bloggen som en middags/lunsj/matkilde! Fantastisk gode oppskrifter og tips!!

(også anbefaler jeg deg å gå på iHerb å handle alle basisvarene, mye billigere og bra service + god kvalitet. Jeg ble jo fattig første gangen jeg kjøpte alt jeg trengte her på helsekosten. Si ifra hvis du vil prøve iHerb, så kan du få en kode av meg som gir deg 5$ i rabatt på første kjøpet)

Sist redigert av LadyLike : 06-08-11 kl 18:38. Årsak: skriveleifer
  Svar med sitat