Da har jeg skrubbet og skrapt den delen av huset som jeg håper å få startet malingen av i morgen - om bare oppholdsværet holder. Var i grunnen godt å komme i gang. Så nå sitter jeg med en kopp te med cocosa og venter på at energien til å gå ut og lage meg mat skal komme Pruttis: Akkurat slik jeg tenker også Og så innbiller jeg meg at en aldri kan få for mye kunnskap, alt nytt jeg lærer hjelper meg til å lettere gjøre de tilpasningene som kroppen min trenger for at jeg skal komme dit jeg vil Sanna: Så bra at kollegaene dine støtter deg. Støtte av de rundt seg er utrolig viktig for oss alle -Og jeg var ikke klar over at du fikk slike problemer av frukt. Lover at jeg aldri skal anbefale deg en frukt-utskjeielse igjen, neste gang blir det et rungende nei fra meg Dollsine: Tror det kan være lurt av deg å droppe brøderstatning en stund og heller spise mer grønnsaker + holde litt igjen på proteinene, litt "striktere" en periode, for å se om det setter mer fart på vektnedgangen din. Synes du har vært fantastisk tolmodig jeg! Sikkert greit å sette seg et tidspunkt for når en skal stramme inn Og det med hodet har du helt rett i - dette er like mye en mental jobb som en fysisk jobb, og personlig synes jeg den mentale biten er mye hardere enn den fysiske.