Rikkemor: Hehehe -du og de dyra Men har forståelse altså - sønnen min er livredd veps, han løper veggimellom så snart han ser en, er jo egentlig en slags fobi, så det er kanskje mulig å få hjelp for det.... Sanna: Hehe, de musklene der har visst jeg også...... Håper nakke og hode smertene gir seg, trøste til deg! Og så får du heller roe helt ned og slappe av i dag da, vet du, klesvasken løper ikke fra deg.... MariaB: Ja, litt enig med deg om at det står litt for lite om gjennomføringen av kuren i boka. Kanskje fordi en må gjøre en del individuelle tilpasninger? Men jeg syntes det var veldig interessant å lese om hvordan de ulike hormonene og næringsstoffene påvirker kroppen. Ga i alle fall meg masse kunnskap som jeg bruker til å tolke hvordan kroppen min reagerer. Har også lest så godt som alt om LCHF jeg har kommet over på nettet - svenskene er gode på dette! Men nå er jeg kanskje litt slik som må forstå ting oppe i hodet mitt først for å kunne gjøre riktige valg Ok, da får jeg få i meg litt mat og så får jeg komme meg ut av huset og få litt gjort