Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-11, 11:11   #2548
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen=)

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

RikkemOr: Hvis pizzaen var lavkarbo, så var det jo bare den sjokoladen og atkinsbaren som hadde mye karber - så ikke sikkert det ble så altfor ille? Uansett: spist er spist, ny dag i dag
Har forresten, etter å ha fulgt med her på hva noen kan spise og fremdeles være i ketose, en liten følelse av at dere unge kanskje er litt mindre karbohydratfølsomme enn oss gamlingene. Egentlig er det jo litt logisk også, vi har jo et mye lengere liv med missbruk av karber bak oss, så ikke så rart om vi har større grad av følsomhet mot karber og mer insulinresistens....

Jada, pizzaen var lavkarbo den (den har blitt frokost idag også ), men likevel var det mye sjokolade inkl atkinsbaren, og en del jordbær med fløte liksom i tillegg til maten... Følte jeg var et mat-sjoko-monster som ikke vill stoppe Men jah, spist er spist så det er ingenting å gjøre med det nå Bare å spise bedre idag..
Håper været holder seg hos deg Bente, så du får unna litt ute =) Jeg burde vært ute og klipt enga mi, men haaaater det...Gruer meg til alle de forferdelige dyra som bor der kommer å angriper meg

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat