Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-11, 10:41   #216
Lindemor
Seniormedlem

Lindemor sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Jeg var også på handletur i går. Over grensen. At hundretusenvis andre også var der la en demper på turen. Jeg tør nok innrømme at jeg blir kjempesliten av handlekåte nordmenn i kø i matvarebutikken!

Jeg bor kun en kort tur unna så egentlig var det heller dumt å ta den turen i går formiddag. Jeg visste det egentlig. Jaja. Jeg rasket til meg kjøtt og melkeprodukter og det var stort sett det som havnet i kurven.

Motivasjonen er det ikke noe galt med for mitt vedkommende. Jeg spiser min mat og jeg trimmer min trim. Blir endel gjentakelse i matveien, men det er greit. Jeg slipper å tenke, bare lage og spise. . Greit det i perioder.

Jeg er stort sett aldri sulten og ihvertfall veldig mett etter hvert måltid. Jeg merker også veldig godt at jeg blir fortere mett enn tidligere også. Forsyner meg med det jeg tror jeg skal spise, men klarer ikke alltid alt. Jeg føler at jeg har fått gode rutiner og savner ikke noe. Hvis det noe skulle ha vært noe så måtte det ha vært litt frukt, men det går greit. Senere kan jeg tillate meg litt frukt, så det skal gå bra.

Jeg merker at kroppen liker seg på dette kostholdet og det er nok min hovedmotivasjonsfaktor. I tillegg er det jo deilig å se at jeg krymper og at det skjer på en måte hvor jeg spiser meg god og mett på deilig mat. Det er en ny verden for en dame som har hatt kaloriregnskap som bestevenn.

Ganske mange dager i uken starter jeg nå med trening før frokost og kjenner at det er en litt artig erfaring. Kroppen bare jobber på og det tar igrunn aldri slutt! Svetten renner, hjertet jobber og alt er bare glede.

Liker denne kroppen min som nå bedriver fettforbrenning.

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat