|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Godmorgen alle sammen, ønsker alle en godt dag
Sov faktisk til halv ti i dag, deilig, var oppe i seks tiden og tissa da, men sovnet heldigvis igjen
RikkemOr: Hvis pizzaen var lavkarbo, så var det jo bare den sjokoladen og atkinsbaren som hadde mye karber - så ikke sikkert det ble så altfor ille? Uansett: spist er spist, ny dag i dag
Har forresten, etter å ha fulgt med her på hva noen kan spise og fremdeles være i ketose, en liten følelse av at dere unge kanskje er litt mindre karbohydratfølsomme enn oss gamlingene. Egentlig er det jo litt logisk også, vi har jo et mye lengere liv med missbruk av karber bak oss, så ikke så rart om vi har større grad av følsomhet mot karber og mer insulinresistens....
Dollsine: Jeg tror også når en reiser og bor på hotell, så er det kjempesmart å heller tenke generell lavkarbo og tenke igjennom hva ekstra en skal tillate seg å spise - og så faktisk spise det med god samvittighet og ikke stresse med det. Håper du får en kjempekoselig tur neste uke
Når det gjelder boka til Torkil, så gir nok han mye generelle råd, jeg er selv foreks litt striksere enn boka. Prøver å tolke de signalene kroppen min gir meg i forhold til hva som fungerer best. Men tror det er en kjempefordel å lese masse om dette, jo mer man fortår , jo lettere blir det nok å tolke kroppens signaler på riktig måte
|