|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Bente: Hihi, jo, det er fint med en venn, i alle fall!
...og litt flørt og oppmerksomhet er deilig krydder i hverdagen Hmmm tror jeg må finne en å flørte litt med jeg og....er nesten, men bare nesten, klar for det nå etter ett år med emosjonell berg og dal bane etter HAN....
Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.
ah! I dag er det KLAMT! 20 grader og pøsregn. Nais!
Og så må jeg fortelle at jeg akkurat skal til og synde. Med pizza. Ja, så har jeg sagt det
Men jeg er ellers veldig flink, og vekta går nedover!
Akkurat samme været her - bor du på vestlandet du også kanskje
Og du - når du først har bestemt deg for å spise pizza, så nyyyt den og ha godt samvittighet for det! Det er derfor det er smartest å ha planlagte utskeielser - da kan man virkelig nyte det og trenger ikke føle seg "skyldig" 
Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.
Ja, vi vet jo egentlig det, at to ferieuker, nesten er over før de er begynt.
Mens to arbeidsuker, sleper seg avgårde og nesten er uten helger !!! 
Håper det er brukbart nett der, sånn at jeg kan stikke innom innimellom.
Ååååå - deilig å ha de to ukene på hell av sommeren da, noe å leve på før den fæle vestlandshøsten slår inn - huff!
Matmessig kan du jo bare tenke generell lavkarbo istedenfor ketolyse. Det er mye enklere. Egg og bacon, eggerøre eller omelett til frokost, ofte har de ordentlig smør også på slike frokost buffeter, så du kan fylle på med fett , masse god grillet kjøtt og fisk med gresk salat, fetaost og tzastski, litt bær, frukt og nøtter. Og så tar du med deg litt cocosa for ekstra fettpåfyll. Hvilke utskjeielser du skal gjøre i tillegg tenker du ut på forhånd - og når du først har bestemt deg for de utskjeielsene så gjør dem med god samvittighet
Og så håper jeg også at du får nett der nede så vi får høre fra deg og kan være med deg i tankene.
Nå har denne damen tatt seg et bad, vasket bort sminken og skiftet ut finklærne med joggedress. Så nå er jeg mitt vanlige bomsete-bente igjen Kjøpte meg litt bringebær i dag, gud så deilig, leeenge siden jeg har tillatt meg litt bær....
|