|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.
Buhuuu - snufs - for en gjeng!!!
Først:
TUSEN TAKK Rikkem0r, bente1, Pruttilutt, Sanna1 og Dollsine!
Hva skulle jeg gjort uten dere??
Har våknet jeg nå..og innser at jeg snublet skikkelig i går. Fikk meg en skikkelig trøkk, og kjente igjen psyke tanker fra "gamle dager".
Men vet dere hva?
Nå har jeg hilst pent på meg i selv i speilet, kjent at buksene faktisk er romsligere enn tidligere, drukket kaffe med fløte og er klar for en ny dag. Planen er å gå til innkjøp av en ny treningsbukse og ta seg en tur i skogen.
Med løftet hode. Det er planen i alle fall.
Men måtte bare innom å takke damene mine først - dere er helt fantastiske!! Jeg sto ved et skummelt veivalg i går - men når alle dere roper unisont: "Du skal DEN veien for pokker!!!!!" - så var det valget liksom tatt.
Stor klem til Rikkem0r, bente1, Pruttilutt, Dollsine og Sanna1!
Gode nyheter du kom med nå Nysgjerrig nok.Foressten, tror du må få et kortere kjælenavn her....... Vi får pønske ut et.
Pruttilutt blir ofte til Prutten ! 
Vi skal nok klare dette her alle sammen. Og alle trenger litt trøst og oppmuntring innimellom. Og kanskje litt "kjeft" hvis vi blir ekstra motløse.
Jeg både gleder og gruer meg til 2 uker på Kypros om to uker.
Gleder meg til ferie og gruer meg til maten. Vil jeg få i meg for lite fett og for mye karbh. ?? Ok, kanskje jeg rett og slett skal dri.. i det. Vet jo at jeg kan hente det inn igjen, når jeg kommer hjem.
Men gjett hva jeg gruer meg mest til ? ....... Å ikke kunne "brette opp mac'n og stikke inn til dere, ved en hver ledig stund !!