|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Nå skal unge, lille meg komme med litt brede ord. På forhånd unnskyld om jeg tråkker deg på tærne. 
En eller annen gang er du nødt til å anskaffe deg litt respekt for deg selv.
Innad og utad. Fortell deg selv at DU er den beste du kunne hatt - for ingen er så bra som deg. Så tålmodig som deg. Så fornuftig som deg. Du har din egen humor, din egen måte å ordlegge deg på - alt med DEG er unikt.
Du er unik - og det er ingen som deg i hele verden!
Ingen kan vite de kampene du måtte ha inni deg - både med mat og med følelser utover maten. (Ble det nevnt en forstyrrelse en plass?) Dette er det KUN du som kan kontrollere - men ikke falle hen og la deg bli kontrollert av illusjoner igjen. Fordi du fortjener bedre, vennen. Du skal være fri, leve som den vakre kvinnen du er!
Når det gjelder vekt. Og jeg vet at jeg kaster litt stein i glasshus (men det er alltid lettere å GI råd enn å ta i mot dem), så skal jeg ikke gi deg noe råd. Jeg bare vil vise deg min støtte og sympati. Ved neste veiing går du på vekta med ryggen til displayet, tenk på oss her inne - og be de hønene om å ikke si tallet høyt eller skrive det ned en plass du kan se. Be legen om å holde klipa igjen. Du må takle dette på din måte. Jeg er også uten vekt nå fordi jeg blir fanatisk opptatt av den. Vurdert mye - bl.a. fikk jeg sneket til meg en epostadr. til noen som kunne selge meg Efedrin som skulle gjøre meg slank når jeg ble fratatt Reductilen. Hallo? Det er mye man kunne gjort for å bare endelig oppnådd den forbanna ideal-drømmen, sant? Vel, jeg lot meg heldigvis ikke bli narkis av den grunn (men det var ikke langt unna, skal sies...)
Fortsett å mål deg, vennen. Det er det beste du kan gjøre.
Husk at du må ikke straffe deg selv! Det fortjener du ikke - du fortjener ros fordi du er du.
Hilsen den som alltid tyr til tøff kjærlighet. Men det er kjærligheten som er viktigst