Tråd: Prøvere
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-11, 00:44   #226
Noenkiloformye
Medlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Noenkiloformye og Siria - Testen viser LH-stigning, men det er ikke alltid at et egg slipper, særlig ikke for oss med PCOS. Men man kan få påvist progesteron etter EL hos legen, eller bekrefte EL med temperaturstigning. I følge Stork (tror jeg det var) skal man regne 24 - 48 timer etter første positive test.

Jepp, derfor jeg nevnte det med PCOS og el tester. Om man vet at man sannsynligvis ikke vil få et sikkert svar så er det liten vits i å teste og tro at man får el. Man kan jo teste for å se når man tror el kommer vil jeg tro, og da vet man jo når man bør dra til legen og få bekreftet/avkreftet el. El testen viser jo kunn at kroppen forbereder seg på å slippe egg? Har hørt om de som har fått positiv el test og likevel har ikke eggløsningen skjedd
Men Siria her er jo tydeligvis en av de som har fått en friskere kropp på lavkarbo. Jeg har jo ikke selv PCOS, men har et nært familiemedlem som har det. Så det er kjekt å høre suksesshistorier

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat