Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-11, 00:15   #2492
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Hei Piken! I morgen og alle andre dager. Gjør som du fikk råd om - skriv det ned og brenn lappen. Lurt! Dette skal ikke få vippe deg og den flotte innsatsen din av pinnen. Fortsett som før, la dette være en påminnelse om at du ikke kan ha vekt i huset. Det er bare ett tall. Og tall kan endres. Så tørk snørr og tårer, se framover og fortsett som før. Vi er her for og sammen med deg. Stor klem!

En så alt for kraftig påminnelse - får håpe den er minst like effektfull! Sant som du sier: det er jo bare et tall. Men for et tall - og for et slag i trynet. Må forsøke å tenke på at jeg ikke har veid meg på mange år, tviholde på det faktum at jeg har blitt lettere (at tallet var høyere før er jo helt psykt) og hente fram alle de hyggelige kommentarene jeg har fått i det siste. Faen heller - jeghar jo vært i stand til å gi meg selv hyggelige kommentarer. Vil ikke at tallet skal ødelegge det gryende vennskapet jeg har klart å få til mitt eget selvbilde. Takk for at dere er her - kjenner det er gull verdt!! Stor klem tilbake til Dollsine'n!!

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Imorgen Få ut all driten i kveld, for du har selvsagt helt rett det kan bare bli bedre herfra Dropp vekta, kjenn på klærne og på formen og kos deg med den maten du vet er riktig for deg Snørr, tårer og full pakke, sikker på du er fin uansett Må nesten ta kvelden her nå, men sender deg mange varme tanker og en kjempestor og god klem
Håper alle får sove godt, nattasuss fra meg

Takk for at dere tar i mot! Nå vet jeg ikke om jeg griner av tallet eller av at dere er så søte mot meg. Gud for en aften. I morgen skal jeg spise riktig, ta meg en tur i skogen (hjelper mot alt) samt hilse pent på meg selv når jeg våkner og ser meg i speilet.
Sov godt Rikkem0r - og takk for backup!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat