Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-11, 00:11   #40
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor mye fett? Og evt. kalorier?

Når jeg bruker diett.no skriver jeg inn maten før alt er spist den dagen, ellers blir det jo ikke som jeg vil. Jeg skriver inn ved hvert måltid.

Det er ikke sånn at man må ha masse fett for å komme i ketose. Det er mangelen på karbohydratinntak som fører til ketose, så du trenger ikke lasse innpå med fett. Det er heller ikke slik at alle får fettet ut med avføringen sånn at for mye fett ikke har noe å si for vektnedgangen. Har kroppen tilgang til det den trenger av energi fra maten så blir det ikke mindre av fettlageret i kroppen.

Jeg spiser ikke ideelt ketolyse. Det nærmeste jeg kommer foreløpig er fett 55%, protein 39% karbo 6%. (Da blir det litt for mye) protein:112g, 72 g fett og 18 g karbohydrater. Da har jeg giddet lage to salater med avokado bl.a..

Sist redigert av Yrla : 05-08-11 kl 00:33.
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat