Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-11, 23:28   #2484
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Klarer ikke jeg. Kanskje i morgen eller en annen dag, men ikke nå. Har prøvd - å ta meg sammen, tenke på klærne, alle de posetive kommentarene - men...nei. Det funker ikke i dag.

Har følelsen av at jeg fikk bekreftet at jeg er tung og stor. Har jo ikke noen tall å sammenligne med heller. Hadde jeg veid meg hele veien så kunne jeg sett at jeg veier mindre enn jeg gjorde for 2 mnd siden - men jeg har jo ikke de tallene. Jeg har bare ett tall og det var stort.

Ble veid av legen fordi jeg skal til en sykehussjekk - og de måtte vite hvor mye jeg veide. Så da klarte jeg ikke unngå det. Har ikke vekt i huset, vet så alt for godt hva de dumme tallene gjør med meg.

Takk for gode ord Bente1 - jeg skal forsøke å bruke de som motivasjon. Så fort jeg klarer å ta meg litt sammen her jeg sitter med trillende tårer mens en liten faen sitter på skulderen å gjentar tallene...

Morgendagen kan bare bli bedre - tror du ikke?

Hvis legen kjenner til spiseproblemene du har hatt, så burde han ikke latt deg se hva vekta var uansett! -Sint på han!

Fokuser på alt det positive vennen. Og tenk på alt det du har lært når du har jobbet deg igjennom disse problemene. Bare det at du har greid det viser at du er en fantastisk sterk person. Sender deg masse positive tanker og mange trøste Og ja, dagen i morgen blir bedre!!!!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat