|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Kjære deg, fokuser på alt det positive du har fokusert på den siste tiden - de klærne passer jo - ikke sant. -Og uansett hva den vekten viser har du oppnådd det klærne viser- -Og uansett hva både vekten og klærne viser er du en fantastisk person!!! Og i tillegg blir du friskere og sunnere hvar dag av dette kostholdet, du får i deg alt det kroppen din trenger for at du skal ha god helse. Fokuser på alle de tingene. Og vær så snill - kast den vekta i boss eller ring en venn og få dem til å hente den. Du trenger den ikke, det er ikke den vekta som definerer deg som person
Klarer ikke jeg. Kanskje i morgen eller en annen dag, men ikke nå. Har prøvd - å ta meg sammen, tenke på klærne, alle de posetive kommentarene - men...nei. Det funker ikke i dag.
Har følelsen av at jeg fikk bekreftet at jeg er tung og stor. Har jo ikke noen tall å sammenligne med heller. Hadde jeg veid meg hele veien så kunne jeg sett at jeg veier mindre enn jeg gjorde for 2 mnd siden - men jeg har jo ikke de tallene. Jeg har bare ett tall og det var stort.
Ble veid av legen fordi jeg skal til en sykehussjekk - og de måtte vite hvor mye jeg veide. Så da klarte jeg ikke unngå det. Har ikke vekt i huset, vet så alt for godt hva de dumme tallene gjør med meg.
Takk for gode ord Bente1 - jeg skal forsøke å bruke de som motivasjon. Så fort jeg klarer å ta meg litt sammen her jeg sitter med trillende tårer mens en liten faen sitter på skulderen å gjentar tallene...
Morgendagen kan bare bli bedre - tror du ikke?
|