Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-11, 23:14   #2482
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Aner ikke - men har hørt at hikking er en av menneskets uløste mysterier, så jeg antar det er flere som lurer....

Hold pusten - eller drikk vann, sies det...

Ja, jeg får det til å stoppe hvis jeg stumper røyken... Og prøver jeg meg på å fyre opp en igjen, 3 trekk og *hikk*.. Snodig greie og syyykt plagsomt!

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Vet jeg nok ikke noe om dessverre - kanskje noen av de som jobber i helsesektoren vet mer om slikt? Jeg vet bare at det er forferdelig plagsomt og irriterende
Veldig stille her inne i kveld. Er visst ingen som vil prate med oss Rikkemor
Jeg sitter og ser på CSI og når det er ferdig tenker jeg krype til køys. I kveld har jeg hatt skikkelig søtsug Har ikke spist noe søtt, altså, men kjenner at det hadde vært godt med noe.... Har nok spist for mye proteiner i dag, vet fra før at det ikke er så smart, får lett søtsug da. En gammel dame som sitter mest i ro trenger nok ikke så mye proteiner....

Veldig rolig her ja=) Åååh, CSI er åreit=) Ser på opptak av den Knocked up jeg nå, vet ikke helt hvorfor da... Har sett den før og den er ikke sååå bra liksom Jeg har spist muffins, så kan vel ikke skryte av ikke no søtt her

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Nå har jeg noen heftige runder med meg selv her altså - føler jeg er på nippet til å ramle ned i en dyp grøft. Hvis jeg ikke akkurat har falt ned.

Jeg ble veid i dag.

For første gang på mange mange år. (6?)

Og det var bare trist. Så deprimerende at jeg blir helt rar. Faen.

Veide MYE mere enn jeg trodde. Og brått så forsvant alle de gode feelingene, alle klapp-på-skulderen jeg har gitt meg selv for å passe inn i gamle klær, alle de små nikkene jeg har klart å gi speilbildet mitt i det siste. Alt bare raste på et vis.

Kjenner at gamle spøkelser puster meg i nakken. Har rett og slett ikke lyst til å spise mer.

Sorry at jeg er som jeg er nå, men jeg vet ikke om noen andre steder å få det ut.

Off, så kjipt å ha det sånn Bare få det ut du Også synes jeg ikke du skal tenke så mye på vekta så lenge du har krympet og kommet inni gamle klær... Da er du jo på rett vei!=) Håper du finner styrken til å være her og fortsette med oss!

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat