|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.
Nå har jeg noen heftige runder med meg selv her altså - føler jeg er på nippet til å ramle ned i en dyp grøft. Hvis jeg ikke akkurat har falt ned.
Jeg ble veid i dag.
For første gang på mange mange år. (6?)
Og det var bare trist. Så deprimerende at jeg blir helt rar. Faen.
Veide MYE mere enn jeg trodde. Og brått så forsvant alle de gode feelingene, alle klapp-på-skulderen jeg har gitt meg selv for å passe inn i gamle klær, alle de små nikkene jeg har klart å gi speilbildet mitt i det siste. Alt bare raste på et vis.
Kjenner at gamle spøkelser puster meg i nakken. Har rett og slett ikke lyst til å spise mer.
Sorry at jeg er som jeg er nå, men jeg vet ikke om noen andre steder å få det ut.
Kjære deg, fokuser på alt det positive du har fokusert på den siste tiden - de klærne passer jo - ikke sant. -Og uansett hva den vekten viser har du oppnådd det klærne viser- -Og uansett hva både vekten og klærne viser er du en fantastisk person!!! Og i tillegg blir du friskere og sunnere hver dag av dette kostholdet, du får i deg alt det kroppen din trenger for at du skal ha god helse. Fokuser på alle de tingene. Og vær så snill - kast den vekta i boss eller ring en venn og få dem til å hente den. Du trenger den ikke, det er ikke den vekta som definerer deg som person
|