Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-11, 22:09   #9274
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Nå har jeg ikke orket å lese gjennom alle svarene, men Supera; En sånn vekt er på grensen til litt håpløs. Du sier moren din har mer epleform enn deg, og da har hun kanskje tynnere bein også? Jeg veide meg på en sånn vekt en gang, og jeg har alltid hatt tyyyynne bein, jeg måtte le. Tror jeg hadde en fettprosent på typ 25, eller noe. No, sir, det stemmer overhodet ikke, for jeg hadde i virkeligheten på den tiden minst 40, om ikke mer. Nettopp, som du selv sier, den måler knapt nok til hofta. Signalene når ikke langt nok opp.
Og det med muskler kan jo også forklares med at dine kanskje er mer velfordelte. Jeg har jo sett bilder av deg, og du ser ganske jevnt over sterk og kompakt ut.
Tror egentlig ikke det er noe vits i bruke den vekta i noe sammenligningsøyemed, men kun for din egen del om skal ha noen videre nytte av den.

Ja, det var det jeg også tenkte, at den målte lavere fettprosent på henne siden fettet hennes ligger mer rundt magen mens det hos meg ligger ganske jevnt overalt. Jeg ble litt overrasket over at den påstod at jeg hadde MINDRE muskler enn normalt da. Da jeg trente karate (før husoppussingsprosjektet tok all fritid) så ble karatetreneren imponert over hvor sterk jeg var. Og da jeg gikk i 6. klasse så tok jeg alle guttene i klassen i håndbak.

Jeg legger ikke så mye i de vekt-målingene siden jeg vet at de ikke er helt til å stole på, men at den skulle måle så forferdelig lav vannprosent på meg da?

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC