Prutti: Du vil ikke tro hvor lyst jeg hadde på Ritz-kjeks som salt for å hjelpe meg! Meeeen så var det det der med hvor godt alternativ det er liksom Sanna: Hmm, ingefærrot har jeg aldri smakt tror jeg Men funker det asså? Da vet jeg hva jeg kan prøve neste gang Bente: Jepp, pepsimax fra kiwi redda meg Tenkte tilbake på at jeg alltid fikk cola og pottis når jeg var kvalm i mine yngre dager, så da var jo maxen verdt forsøket i allefall=) Og sååå glad jeg blei når det funka!=) ( Placebo? I don't care!=D) Så spiste jeg et par lapper jeg laga for de blir ganske salte i alt smøret.. Men det må jo være første gang de har vært litt kvalmende og jeg ikke har pressa innpå alle Heldigvis mye bedre nå.. Litt vondt i hodet enda, men det er heeeelt greit i forhold til å være så kvalm =) Nok en kveld har jeg hatt "serie-kveld" med nabo=) Liker den nye Beverly Hills serien asså=) Og sååå kjekt at han har kjøpt sesong 1+2 Akkurat når jeg begynte å bli piggere av maxen satt han å trykte i seg EN HEL BIG ONE, det så ubeskrivelig digg ut akkurat da... Men viljestyrken er en ting som blir sterkere og sterkere heldigvis=) Nå skal jeg ta kvelden... Håper alle får en fin natt og sover godt Masse nattaklemmer fra meg=)