Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-11, 22:37   #1303
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Savner et aktivt tog altså! Merker at folk har tatt ferie her
I dag har vi vært å handlet inn støvler, regnklær og regnvotter, så her begynner vi for fult å forberede oss på barnehagestart på lillegutt. Det skal bli så skummelt og morsomt på en gang! Han har jo så veldig godt av det, men jeg kommer til å gråte noen store tårer den dagen jeg ikke får være der med han mere.. Jeg har jo hatt han for meg selv i 2 år nå, aldri lånt han bort i mer enn 1 time og jeg har jo opptredd som alenemamma, så dette blir uvandt. Heldigvis har jeg en psykolog å snakke om det med, og det har hjulpet meg mye med dette! Jeg har jo flere typer angst så man kan jo tenke seg hvor hardt det vil bli å slippe kontrollen over sitt eget barn.. jeg ser jo ikke hva han gjør til enhver tid og tenk om noe skjer uten at noen ser han.. huff

I dag handlet jeg også de skoene jeg skulle få ved 3kg tapt, noe som er flere måneder siden! ikke at jeg har kommet meg noe lengere, men det var jo et delmål jeg skulle få belønning for. Så siden det tok så lang tid så kjøpe jeg meg faktisk 2 par sandaler til den fine summen 218 kr Mye å bruke på seg selv, men veldig billig for sko å være

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat