Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-11, 18:12   #40
Albertina
Medlem

Medlem siden: Jul 2011
Alder: 42
Albertina er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Kunne til tider tenkt meg å tatovere navnet til sambo, men vet det er litt teit... Så jeg gjør det ikke. Man vet jo aldri hva som skjer i fremtiden.
Men jeg har så lyst på flere tatoveringer... Tror kanskje jeg skal ønske meg gavekort til bursdag eller noe sånt.

Jeg personlig har aldri vært fan av å tatovere navnet på partner, man vet jo aldri hva som skjer. Broren min tatoverte forbokstaven i navnet til kjæresten sin på håndleddet, og det er samme forbokstav som i navnet hans. Og det er jo det han sier nå flere år etter de ble slutt, at tatoveringa symboliserer hans navn, og ikke hennes - selvom jeg som storesøster vet bedre! hehehe!

Opprinnelig lagt inn av ciamor, her.

Du kan jo tatovere noe som symboliserer dere... noe av en sangtekst, et dyr/objekt som betyr noe. Da gjelder ikke "forbannelsen" - har jeg bestemt.

Det er en mulighet, selvom man gjerne vil forbinde den teksten til han, om det skulle bli slutt!

Jeg må bare fortelle at jeg har veiedag i dag, og vekta viste ned 1,6 kilo! Jeg veier meg en gang i uka.

Albertina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gått vekk i fra ketolyse og er over på en mer moderat lavkarbo. Svar med sitat