Tråd: Ang ketose...
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-11, 14:10   #5
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 53
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Ang ketose...

Såvidt jeg har forstått kan kroppen fremdeles være i ketose selv om ikke stixen blir lilla. Jeg har derfor ikke giddet å tisse på pinne mer enn én gang. Det er overskuddsketoner som kommer ut med urinen som måles, og såvidt jeg har skjønt kan forbrenningen fremdeles være ketogen selv om det ikke er overskudd i urinen. Til å begynne med i kostomleggingen har jeg lest at kroppen danner fler keton-legemer og at det vises tydeligere på stix, enn når kroppen er vant til å bruke keton-legemer som drivstoff. Hadde jeg vært deg, hadde jeg stolt mer på hva kroppen forteller deg, enn hva stixen viser - overskuddsenergi, dårlig ånde, høyere kroppstemperatur - alt er typiske tegn på ketose og bedre bevis på at du er på riktig spor

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat