|
Sv: Ang ketose...
Opprinnelig lagt inn av Vesle, her.
Tusen takk for svar 
Har trent en 45 min tid nå, og øt (?? heter det det, hehe... yte, yter, øt har ytt???) iallefall ikke mindre enn før, noe som var gledelig å føle... Da kanskje man får enda mer fart på sakene, med et 3-4 treningspass i uka... Føler jeg har MYE mer energi idag enn tidligere, så dette går visst rette veien, HURRA 
Da tester jeg for ketose om kvelden før jeg legger meg jeg Men kan man likevel gå litt ut og inn av ketose under dagen ettersom hva man spiser, eller for fort kan dette svinge egentlig????
Det kan vel variere både etter hva man spiser, vanninntak etc som påvirker hvor mye som skilles ut i urinen. Sto i papirene som fulgte med stixene at mye vann, veldig harde treningsøkter etc kunne påvirke.
Så bra at det er flere som får en opptur og ikke en nedtur i starten på dette Jeg har iallefall aldri hatt så mye energi, løftet så tunge vekter eller vært så utholdende på løpeturer noen gang. En mil var som å hente posten, mens gårdagen ble ødelagt av ETT mariannedrops (jeg tenkte jeg var innafor karbgrensa uansett). Ble skikkelig uggen i kroppen, helt energiløs og slapp, vondt over alt og dårlig i magen (TMI) I dag er det heldigvis tilbake til normalen (Folka på kontoret knyter meg snart fast i en stol...)
(Bagatell: "Har ytt", tror jeg)
|