Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-11, 12:25   #209
LadyLike
Gjest

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Såå bra! Hurra!!!

Jeg spiser ketogent og trives godt på det. Bortsett fra den plagsomt dårlige ånden (den er ille), så er det kun gevinst for meg å leve på så få karbohydrater. Jeg synes igrunn jeg spiser variert og greit også og føler ikke jeg savner noe.

Ha en riktig fin onsdag!

hmm så du lever på ca 15karber om dagen? Jeg får jo utslag på stiksen, så jeg er jo i ketose. Men kanskje jeg må ned til 15 karber om dagen for å få det virkelige vekttapet!

Kan jeg spørre hva du spiser til middag f.eks? Jeg føler at det er middagen som er "værst" selv om jeg ikke bruker ris, pasta eller poteter. Så gir grønnsaker som paprika, tomat ++ karber.

Jeg synes også det er vanskelig å finne ut av nøyaktig hvor mye jeg faktisk får i meg fra middagen. Jeg tror nemlig at jeg kun ligger på maks 20karber om dagen.... (men i følge diett ligger jeg på ca 27-30 fordi jeg ikke er helt sikker på hvor mye av hver ingridiens jeg får i meg via middagen. Altså selv om HELE middagen består av 400gram kjøttdeig, 2 boks tomater, 1 boks fløte, 100gram ost osv. så er det jo ikke det jeg får i meg når ejg spiser en porsjon).

Og WOW så flink du har vært Lindemor, vi har jo holdt på ca like lenge men dæven du går ned mye!!!! Flink jente

EDIT: Jeg ser nå på diett.no hva som gjør at jeg tipper over til 20-25 karber, det er creme fraiche med bringebær og valnøtter som jeg spiser til mellommåltid. Skal prøve å droppe det en periode og heller spise en bit brie eller lignende. Frokost på jobb kan jo også være noe annet enn creme fraich med bringebær :P

Sist redigert av LadyLike : 03-08-11 kl 12:33. Årsak: legge til noe
  Svar med sitat