|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Mest mulig rent tror jeg uansett er smart. Rent kjøtt, ren fisk, friske og varierte grønnsaker, alle sauser hjemmelaget m kun stekesky, smør, fløte eller rømme, kun hjemmelagde bakeprodukter, slik at du har 100% kontroll på hva som er i. Jeg tillater meg også hjemmelagde bakeprodukter kun 2-3 dager i uka, da jeg mener de stjeler for mye karber, og jeg tror det beste er at karbene er fra grønnsaker og litt fløte/rømme - de produktene gir oss alle de stoffene som påvirker prosessene i kroppen - bla. fettforbrenningen. Skal du søte noe, bruk sukrin eller stevia som er naturlig og har påvist 0 effekt på blodsukkeret. Minst mulig alkohol da alkohol stopper opp fettforbrenningen... Det er litt strikst, ja, men for meg fungerer i alle fall dette
Ja og jeg føler jo jeg er ganske der til vanlig da.. Når jeg er hjemme liksom.. Men klart det er jo ikke sånn på jobb.. Det vil være litt mel og melk i sauser osv osv... Jeg må nok se litt over hva jeg spise å sånn.. Nå har jeg ikke lyst på mat heller... Kaffe til frokost, jaja fint det.. Må vel bli bedre tl å variere med forskjellig kjøtt og kanskje lage noe jeg kan fryse ned... Og ja, er veldig klar for at den steviaen skal komme i posten Så kan jeg bruke det sammen med sukrin når jeg baker istedetfor splenda=)

|