|
Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med
Onsdag og veiedag!
Sist onsdag: 86,5 kg
Denne onsdag: 85,5 kg

Hurra!!! Er veldig godt fornøyd! Denne uken har vært merkelig i forhold til kropp og vekt. Etter sist veiing har vekten gått opp og ned, opp og ned for så å bli stående på et par hundre gram ned før den på mandag viste meg at noe skjedde. Ja, jeg sniiiikveier jo hele tiden. Tror jeg skal slutte å si at jeg ikke skal gjøre det, for jeg klarer ikke å la være. 
I går morges stanset den på et par hundre gram mer enn i dag, men i dag var det dette tallet som lyste mot meg. Totalt vekttap er nå 7,3 kilo og min fartsstid er 6,5 uker.
Det skjer mye med kroppen i forhold til tap av centimeter. Det kan jeg se med det blotte øyet og jeg merker det defintivt godt på klærne. I tillegg høster jeg de fineste kommentarer av folk som ikke har sett meg på de siste ukene og i går ble det nevnt ord som; du må ha tapt mye vekt, og du og du så smal du har blitt!!!
Altså... jeg er fremdeles tung og overvektig, men det er noe rart det der med kropp og vekt og sånn, for jeg tør nesten vedde på at ingen hadde trodd at jeg faktisk veier 85 kilo... akkurat som om det betyr noe hva den vekta stanser på... hehe. 
Jaja. En nydelig dag i vente. Sender ønsker om en god dag utover landet! Carpe diem!
|