Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-11, 11:14   #2440
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Nei det er nettopp det... Hvor lenge osv osv... Man må jo bruke en del tid på hver ting ser jeg for meg... Evt leve heeelt rent og tilføre en og en ting igjen... Men ja.. Kanskje jeg skal begynne å veie maten legge inn på diett.no og leve ordentlig "by the book" da.. Jeg har skikkelig lyst å lage sånne muffinser idag kjenner jeg og.. Er så kjekt med ting som er ferdiglaga=)

Mest mulig rent tror jeg uansett er smart. Rent kjøtt, ren fisk, friske og varierte grønnsaker, alle sauser hjemmelaget m kun stekesky, smør, fløte eller rømme, kun hjemmelagde bakeprodukter, slik at du har 100% kontroll på hva som er i. Jeg tillater meg også hjemmelagde bakeprodukter kun 2-3 dager i uka, da jeg mener de stjeler for mye karber, og jeg tror det beste er at karbene er fra grønnsaker og litt fløte/rømme - de produktene gir oss alle de stoffene som påvirker prosessene i kroppen - bla. fettforbrenningen. Skal du søte noe, bruk sukrin eller stevia som er naturlig og har påvist 0 effekt på blodsukkeret. Minst mulig alkohol da alkohol stopper opp fettforbrenningen... Det er litt strikst, ja, men for meg fungerer i alle fall dette

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat