|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Uff, så kiipt - du som har vært så flink der ute!!
Jeg tror det er veldig individuelt hva som hjelper og ikke hjelper i en sånn situasjon, så jeg kan bare snakke for meg selv. Personlig hadde jeg en periode i mai der jeg tillot meg selv litt mer så lenge jeg holdt meg i ketose. Da gikk jeg ikke ned ett eneste gram. Etter at jeg har strammet inn og lever strikt etter boka - kanskje enda litt striktere enn boka, har jeg gått ned jevnt og trutt hver eneste veiing. Det jeg da passer på er at jeg får stort sett kun karber fra grønnsaker og melkeprodukter, jeg ser på bær og nøtter som kos av og til. Absolutt max 15g, helst ned mot 10-12 g om dagen. Passer også på proteinene, helst under 70g de fleste dager, samt å få i meg nok fett til hvert måltid, må jeg ha et mellommåltid, er det alltid noe fett som har ingen eller minimalt med karber (cocosa, ost e.l.).
Det er ikke sikkert det samme hjelper alle andre selv om det hjelper meg, men jeg tror nok i alle fall jeg ville fulgt boka mer strikt en periode og unngå alle utskjeielser, før du begynner å teste alle mulige partystoppere. Testing av partystoppere kan fort bli en stressfaktor, er jo veldig vanskelig å vite hva som virker for hvem og hvor lenge en skal teste før en kan dra en konklusjon.....
Nei det er nettopp det... Hvor lenge osv osv... Man må jo bruke en del tid på hver ting ser jeg for meg... Evt leve heeelt rent og tilføre en og en ting igjen... Men ja.. Kanskje jeg skal begynne å veie maten legge inn på diett.no og leve ordentlig "by the book" da.. Jeg har skikkelig lyst å lage sånne muffinser idag kjenner jeg og.. Er så kjekt med ting som er ferdiglaga=)

|