Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-11, 08:44   #4
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 53
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Får ikke pusse tennene til min 1-åring

Du må faktisk bare gjøre det. Det blir krangling en uke, men så blir det bedre. Husk ungen er bare et år, hvordan skal det da bli med alt det andre hun ikke vil når hun er større og sterkere? Hun er ikke sjefen.

Ellers kan du ta en tynn klut med tannpasta på (kjøp barnetannpasta med gyselig barnesmak) og ta det på en finger og puss med den. Du trenger bare å gå over alle flatene, tre minutt blir tull. Vår tulle får stå ved vasken med tannkosten og tynt rennende vann og søle i vei en stund, så går vi over selv. Hun synes at tannpasta er så nam at vi må gjemme den høyt!

Tannfrembrudd er vondt så det kan være at det plager henne også. Men pusses skal det.

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat