Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-11, 22:36   #2427
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Aftes!
Jeg ble litt trassig når jeg var der, så jeg uhemmet kasta meg over godisskåla som jeg vet så meeeeget godt hvor er plassert til enhver tid. (Hun er godt over 130 kg..., eieren av skåla, altså). Testa i stad; enda i ketose.
Skal spise litt igjen og teste etterpå. Hvis det er tilfelle at jeg kan øke karbene så innigranskauen, så sliter jeg. For da ryker alle grenser.

Blir kanskje deltidsmamma for 2,5 år gammel dachs som får sitt siste kull nå i høst. Altså, reservemamma uten rettigheter (og utgifter til forsikring, veterenær osv). Blir spennende å se hva jeg og kenneldama kommer fram til. Skulle få være med dem (familien, hundene og valpene) så mye jeg ville. Det er bra for psyken og for ensomheten.

Deilig hvis du kan spise en del ekstra og likevel være i ketose da - skal veldig lite til for meg altså - litt for mye tomater en dag så detter jeg ut...

Såååå koselig om du blir reservemamma for en liten dachs da. Så koselig med hunder, de er så utrolig hengivende. Datteren min har dessverre pelsdyrallergi, så vi har aldri kunnet ha hund, men jeg vokste opp med hund. Håper dere finner en avtale, hadde vært koselig for deg

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat