|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Aftes!
NAV gikk OK, vektnekt gikk OK- enda jeg var på besøk hos vektinnehaveren. Jeg ble litt trassig når jeg var der, så jeg uhemmet kasta meg over godisskåla som jeg vet så meeeeget godt hvor er plassert til enhver tid. (Hun er godt over 130 kg..., eieren av skåla, altså). Testa i stad; enda i ketose.
Skal spise litt igjen og teste etterpå. Hvis det er tilfelle at jeg kan øke karbene så innigranskauen, så sliter jeg. For da ryker alle grenser. 
Ellers; sov lite i natt, så jeg sovna på sofaen. Blir kanskje deltidsmamma for 2,5 år gammel dachs som får sitt siste kull nå i høst. Altså, reservemamma uten rettigheter (og utgifter til forsikring, veterenær osv). Blir spennende å se hva jeg og kenneldama kommer fram til. Skulle få være med dem (familien, hundene og valpene) så mye jeg ville. Det er bra for psyken og for ensomheten.
Ellers: Fire kokoslapper igjen. De skal innhugges right away.
Dollsine: Jeg kommer! Vin i glasset <3
Bente: Brødoppskriften så spennende ut. Hmm. Kanskje noe jeg kan begi meg ut på i morgen. 
Rikke: Den øl'a fortjente du. Dét kan du fortelle samvittigheten hvis den slår inn. 
Maria: Genialt med slike gaver. Mor og far er i Sverige nå og har lovt meg ost, bacon og snus. Fnis. Hvilken sjokolade er det, forresten?