Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her. Det brødet tror jeg at jeg skal prøve når kokosmelet kommer i posten Sååå deilig å komme hjem asså! Koselig med litt sommer her og =) Selv om det hadde vært greit om det var litt kaldere enn 32 grader her inne... SVETT! Spist osteknekkis med gräddost og strandamør nå og koser meg med fløtekaffe Har savna det litt ja=) Kanskje det blir latte til kvelds?=) Er nok ikke i ketose ikveld tror jeg... Måtte ha meg en iskald carlsberg sammen med de andre når vi landa i Florø Kjøpt med bringebær også, så blir nok en smoothie enten ikveld eller imorgen=) Var nesten litt vanskelig å handle istad.. Er jo ikke vandt med å tenke sånn i butikken lenger, alt har jo vært ferdig servert Nå får jeg etterhvert besøk av nabo og da ska vi se på nye Beverly Hills For ei venninne av meg har sagt at det MÅ jeg bare se! =)
Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.
Det brødet tror jeg at jeg skal prøve når kokosmelet kommer i posten Sååå deilig å komme hjem asså! Koselig med litt sommer her og =) Selv om det hadde vært greit om det var litt kaldere enn 32 grader her inne... SVETT! Spist osteknekkis med gräddost og strandamør nå og koser meg med fløtekaffe Har savna det litt ja=) Kanskje det blir latte til kvelds?=) Er nok ikke i ketose ikveld tror jeg... Måtte ha meg en iskald carlsberg sammen med de andre når vi landa i Florø Kjøpt med bringebær også, så blir nok en smoothie enten ikveld eller imorgen=) Var nesten litt vanskelig å handle istad.. Er jo ikke vandt med å tenke sånn i butikken lenger, alt har jo vært ferdig servert Nå får jeg etterhvert besøk av nabo og da ska vi se på nye Beverly Hills For ei venninne av meg har sagt at det MÅ jeg bare se! =)
Velkommen hjem, RikkemOr! Kos deg masse hjemme ikveld