Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-11, 10:51   #204
LadyLike
Gjest

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

...jeg er jo helt håpløs som bedriver snikveiing i tide og utide. Må nok bare innse at det kommer jeg helt sikkert til å gjøre videre også. Så også i går kveld og da kom det et tall som gjorde at jeg la meg i sengen for natten med et smil om munnen, for jeg visste at jeg ville bli ekstra glad denne morgenen!

Mon tro om det var treningsøktene i går som gjorde susen? Aner ikke, men det er ikke sikkert jeg skal forstå dette heller. Nå gjorde vekta et lite hopp nedover og i morgen er det jo den riktige veiedagen. Spennende!!!

Jeg må bare fortelle en ting til og det er at jeg nå får på meg bukser som jeg slettes ikke har kunnet bruke på en lang stund. I morges, når jeg skulle kle meg for å komme meg avgårde til trening hos fysio, så grep jeg fatt i en hvit sommerbukse av lin som jeg tenkte dugde... hvis den passet... og.... . Tok en trang stroppetopp over i rødt og røde sko og svinset ut av døren...

Treningsøkt nr 1 er unnagjort. Den neste venter til kvelden. I timene i mellom skal jeg på svært så hyggelig venninnebesøk og jeg gleder meg! Blir spennende med matserveringen, men jeg faller ikke for noen søte fristelser for tiden så det skal uansett gå bra.

Deilige sommertirsdag!

Så flink du er Det er så gøy når klær passer bedre eller klær som ikke har passet på en stund plutselig sitter som et skudd!!

Jeg trente også i går, 1 time styrke. I dag skal jeg trene Zumbaaa og det gjør så godt for sjelen! Fantastisk treningsmetode!

Takk for hyggelige ord, jeg tror jeg skal også være flink og IKKE veie meg før det er min faktiske veiedag. Men jeg vurderer å bytte veiedag til onsdag og ikke mandag. Føler at jeg alltid veier mer på mandager av en eller annen rar grunn :P

Ønsker deg en nydelig tirsdag, fantastisk sommervær ute!

Svar med sitat