|
Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med
Opprinnelig lagt inn av LadyLike, her.
God morgen, i dag er humøret bedre men vekta ligger fortsatt 1 kg over det jeg hadde forrige uke. Jeg får bare akseptere at kroppen min ikke er som mange andres og bare RASER ned i vekt. Jeg trenger vist mere tid....og jeg skal begynne å legge det jeg spiser på diett.no for å se hva jeg får i meg.
Kanskje jeg må enda lengre ned på karber? Eventuelt opp??
God morgen! Herlig å lese at du er i godt humør! Det er jo ikke noe vits i å velge et annet alternativ når en er på en spennende vei! 
Aksept er nok en god kilde til endring på sikt. Du er kjempeflink! Hurra!!!
Du har sikkert i likhet med meg lest endel her inne og jeg har ihvertfall kommet over mange tråder hvor problemstillingen dukker opp. I tillegg tror jeg med sikkerhet at det er mange flere som opplever en merkelig reaksjon på vekta ved denne kostholdsomleggingen for det er jo mye hyggeligere å fortelle "til hele verden" at en har gått ned fremfor det motsatte! 
En ting er jeg sikker på og det er at på sikt vil du få betalt. Alle sier; vær tolmodig!!! Så da sier jeg det også. Dessuten er jo tolmodighet en fin krem å smøre seg med. 
Svaret på de spørsmålene du stiller vil du få etterhvert som du lager deg en nøye oversikt over hva du faktisk spiser, eller kanskje ikke... og det fordi det ikke er logiske svar på alt hva denne kroppen foretar seg. Kjedelig, men det er jo litt sant....
Lag deg en riktig god tirsdag!
Sist redigert av Lindemor : 02-08-11 kl 10:45.
|