Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-11, 20:40   #2393
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Ja, luksus -men jeg har minimalt med frysemulighet og et kjøleskap der det drypper vann på matvarene med jevne mellomrom, så jeg må kaste mat.... Så syden jeg måtte ha ny fryser og kjøleskap uansett, unnte jeg meg litt ekstra luksus ....sparte flere tusen på å vente til salget da....

Hvordan går det med magen og stumpen, Pruttilutt? -Har du hørt på oss gamle og vært hos legen i dag??

Magekrampene har roet seg, samme med mensen. Stumpen er litt...såsomså. Tilbragte en god stund på lillerommet i 23-tiden i går, ikke fullt så smertefullt i etterkant, men kan nok ha sin forklaring i at jeg dytta på med salve. Nuvel. Den ukentlige legetelefonen er unnagjort i dag; og siden det i bunn og grunn er en psykiatrisk tjeneste, så fikk jeg unnagjort litt mentalt stress der, men fikk nå nevt dette i en bisetning. Skal forsøke krem, mer vann og ev. noe mer olje før jeg kommer inn. Den 18. skal jeg uansett til gyn+urolog+gastrolog+nevrolog+fysio på sykehuset her, så de vil nok finne dem

Bestis kommet hjem! Og vært på besøk! ååå, det gjorde godt i sjelen. Bare ligge i hver sin del av sofaen, stirre på tv-en og bare-eksistere-trenger-ikke-si-så-mye-hele-tiden. <3 <3 Over to måneder siden sist, så! Påfyll av sjelekos. Enda i ketose, godt er det. Hilsen Prutti (fordypt i Isfolket i solværet - vel og merke innendørs) + ( )

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat