|
Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?
Da er jeg i feriemodus, og suser rundt om kring og koser meg. 
Lavkarbokostholdet går veldig bra, men er litt matlei for tiden jeg også.. Litt giddesløs egentlig.
Kjøpte meg iskremmaskin her forleden, så har laget meg is. Både bringebæris og vaniljeis... Nydelig. Skal lage meg pinneis av de, men har enda ikke gjort det... Det har blitt spist opp med en gang.. hihi
Laga meg snikcerskake her forleden.. Det var virkelig en veldig glede i hverdagen... Storkoset meg.. Har enda igjen mye... Så det anbefales veldig!
Vekta her står desverre helt stille... Var lenge i ketose, og vekta sto stille.. Så nå spiser jeg litt mere karbohydrater i en periode, og håper at vekta vil begynne å gå nedover.
Jeg begynte på lavkarbo kosthold slutten på mat, og har ikke gått ned mere enn 3 kg...
Og jeg har mye kg å ta av... 20-30 kg faktisk. (Jeg selv er fornøyd med 20 kg, mens bmién sikkert mener 30)
Sjønner ikke hvorfor det går så sent, og hvorfor det har stoppet opp...?
Men jeg føler meg mye bedre, har ikke oppblåst mage og føler jeg har forandret kroppsfasong.. Skal måle meg i morgen hvis jeg husker.
Drikker endel pepsi max, og ja jeg vet at det ikke er bra og at det kanskje er en vektstopper.. 
Men har jo gått på lavkarbo som en slankekur før, og da bare rannt kg av meg, selv med pepsi max inntak...
Skal slutte med brusdrikkinga, men må bare psyke meg litt opp på det. Skal ihvertfall vente til ferien er over...
Uansett, jeg er faktisk tålmodig, fordi jeg merker stor fremgang med min helse ellers, så lavkarbo er min nye livsstil!!! 
Hvordan går det med dere da folkens?