Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-11, 19:42   #2391
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Heisann. Jeg er opplest (og vedtatt?) og ser at dere holder koken. VELDIG BRA!!! Og enn at du Rikkem0r er ferdig med økta di da; det har jo gått så fort at jeg nesten ville sagt du har igjen en uke ennå
Og så bra du har greid å holde ketosen hele tiden; du er flink! Jeg er helt sikker på at den sjokkisen og potetgullet de andre spiste egentlig ikke var så godt lell. Jeg bruker å tenke på situasjoner hvor potetgullet ikke smakte til forventningene (noe det sjelden gjør fordi forventningene er skyhøye) og da er det lettere å overse det. Det samme gjelder sjokolade; hadde en super sjokoladeopplevelse for leeeeenge siden på en fjelltur, altså den optimale sjokoladeopplevelsen. Siden den gang har ikke sjokolade smakt like godt, noe jeg minner meg selv på når det stormer som verst. Jeg bruker også å si at jeg nok er ganske enkel i hodet siden jeg kan "narre meg selv" på dette viset. Gang etter gang etter gang.....

I dag har jeg vært ute og gått en skikkelig langtur; 14 km ble det til slutt. Hadde nok tømt diverse lagre da jeg kom hjem for jeg har vært sulten siden, selv om jeg nå har spist middag to ganger og resten av turmaten min + masse vann (og litt pepsi max.... sånn litt flink-i-dag-og-har-gjort-meg-fortjent-til-en-skvett) Tror jeg sovner godt til kvelden; er ganske sigen allerede.

Bente får tenke på at det er bare noen få dager til, så er det andre som kan ta over jobbet. Misunner deg 14 dager i varmen ja! Her har det bare blitt bilferie i år; noen småturer hit og dit. Tenker det er greit det, siden sommeren er for såvidt fin. For meg er dette godt nok; ca 15-17 grader, regnskurer, stort sett overskyet, og litt vind. Sistnevnte har vært iskald de siste dagene og det er ikke godt da. Det har vært greit å gå turer, jobbe ute i hagen med de tempene vi har hatt. Nå hører det med til historien at jeg kjeder vettet av meg hvis jeg ligger pal og bare soler meg. Hvertfall her i Norge, i syden er det anerledes - der ligger jeg på timesvis Aldri gjør jeg så mye husarbeid som når det endelig er vær til å ligge ute og sole seg

Svar med sitat