Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-11, 17:07   #2383
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Å, så bra for deg RikkemOr - og du har holdt deg i ketose hele tiden??? -det er virkelig imponerende hvis du har klart det, syns jeg

Da var jobben ferdig for i dag, rolig morgen, siden jeg kom inn kl. 7, men resten av dagen var ganske stress - sjefen min var tilbake på jobb og hun hadde masse ting jeg skal ordne med denne ene uken før jeg igjen skal ha fri.... Også hodet mitt som egentlig er fullstendig i feriemodus

Har akkurat handlet inn litt mat, så i dag blir det tacosalat til middag. Skal prøve å vente litt til, så det ikke blir så mye småspising utover kvelden - jeg er veldig til kveldsspiser

Har vært i ketose hele tiden faktisk ja Nå gjenstår det å sjekke i kveld da men må jo si at jeg hadde igrunn ikke trodd at jeg kom til å klare det... Så er igrunn fornøyd med det asså For det har vært et par usannsynlig kjipe dager kan jeg fortelle! Nå alle andre har sitti å dytta innpå sjokolade og potetgull på lørdagene(ooog litt på søndag)... Og når jeg har kommet til 3-kaffen på søndag og vaffel-lukta slår imot meg... Ja da synes jeg nesten litt synd på meg selv
Har heller ikke røyka her ute, røyka jo i 3 uker hjemme(etter 6mnd pause i forkant)... Meeeen har kjøpt røyk så det blir nok litt røyking igjen når jeg kommer hjem Er sånn at jeg gleder meg til å lage kaffelatte, ta med meg macen og latte'n ut, ta meg en røyk og roe heeeelt ned=) Mmmm *Good Times*

Hodet kommer ganske fort inn i jobbmodus igjen vettu Bente, også er det jo ikke lenge til ferie igjen heller Se frem til det du mens du jobber med lasset hun har gitt deg

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat