Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-11, 14:51   #200
LadyLike
Gjest

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Tusen takk for gode ord, LadyLike.

Vi har en avtale. Jeg skal benytte de gode ord til meg selv og det må du også gjøre! Du er en klok dame.

Da jeg startet opp på denne kostholdet så likte jeg tanken godt på at jeg ikke skulle telle kalorier, for det har jeg gjort så altfor mye i mitt liv. Vel... jeg har heller ikke lyst til å gjøre det, men jeg tror faktisk at på egne vegne så må jeg gjøre det alikevell. Ihvertfall på et vis. Jeg håper at du kan slippe unna og jeg tror du er veldig klok som gir seg selv noen uker nå før du tenker mer på den biten. Stå på!

Ja... skummelt er det at kroppen "husker" gammel vekt og ønsker å beholde, men på sikt vil den måtte slippe. Uansett. Da er det bare om å gjøre å holde ut og sørge for at en vinner kampen. Jeg heier på deg!

Jeg heier på oss begge!!!

Jeg skal prøve litt til før jeg begynner å telle, men hvis ingenting fungerer må jeg bare gjøre det. Men jeg håper og tror at mere VANN kan hjelpe.

Jeg må også huske å fortelle meg selv at jeg TRIVES faktisk med denne maten og levemåten så egentlig er det ingen slankekur. Men så blir jeg så opptatt av vekta okkesom...

Svar med sitat