|
Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med
Takk Lindemor for hyggelige ord, jeg vil benytte anledningen til å gi deg en klem og si at jeg synes du er flink (selv om jeg forstår frustrasjonen din).
Som du skriver har kroppen din litt av hvert å jobbe med, jeg tror vi må lære oss å sette pris på det som faktisk SKJER og ikke bare det som IKKE skjer.
Fordi du sier jo selv at du faktisk har blitt bedre på mange områder og selv om vekta går sakte/står stille skjer NOE i kroppen. Jeg vet hvor forferdelig frustrerende det er, men jeg tror det er typisk at vi er flinke til å gi andre råd og en klapp på skulderen men glemmer oss selv.
Så, prøv å fortell deg selv at du er flink at kroppen jobber hardt og at du gjør alt riktig (så skal jeg prøve det samme).
Ang. det jeg har skrevet før: Ja, jeg har lagt inn det jeg spiser "til vanlig" på diett og det ser bra ut. 70% fett, 20% proteiner og resten karber. Jeg ligger ca på 20-30gram karber om dagen men jeg orker ikke å legge inn alt jeg spiser hele tiden. Jeg blir sprø av dette, minner meg alt for mye om kaloritelling.
Men jeg ser jo at hvis ingenting skjer på 2-3uker så burde jeg gjøre det. Men jeg tror og håper at jeg bare har vært slapp denne helgen og at kroppen fikk en liten reaksjon på dette. Det er faktisk typisk min kropp og krisemaksimere alt som skjer. (både hormonelt og på kroppen).
Jeg har jo også vært 20kg overvektig i snart 4 år, jeg ser jo at kroppen min har lett for å "hoppe tilbake" til sin vante vekt som er 90kg. Nå håppet den ikke SÅ langt, men den gikk 1 kg opp.
Nå får vi være flinke og være fornøyde med det vi har fått til og jeg liker lista di over mål du har!

(ps: legg merke til hvor mye du faktisk har gått ned i vekt i forhold til meg, håper det hjelper litt på motivasjonen! 6kg er BRA!)
Sist redigert av LadyLike : 01-08-11 kl 11:33.
Årsak: legge til noe
|