|
Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med
God mandag, LadyLike!
Forstår godt din frustrasjon. Så lenge du har fått utslag så vet du altså med sikkerhet at du ikke er ute av ketose. Alikevell gjør kroppen litt som den vil. Årsaken kan jo være flere. Jeg er ingen "ekspert" på dette og jeg er temmelig frustrert på egne vegne også i forhold til en kropp som ikke gjør som jeg vil, men jeg tenker at det å stresse med hva om, hvis at, kanskje ditt og datt ihvertfall ikke hjelper hverken deg eller meg.
Har du en nøye oversikt over hva du har spist? Altså først inn i diett.no eller på annet vis vet nøyaktig hvor mye fett du har spist osv? Jeg tror jeg hadde begynt der. Fra i dag. Alle dine eventualiteter i forhold til forklaring kan jo være en forklaring i seg selv. I tillegg kan kroppen variere på et par kilo bare sånn plutselig også uten at det er åpenbart hvorfor.
Utfordringen denne uken får bli å gjøre endringer på alle punktene på din liste og samtidig følge nøye med på inntaket så det faktisk blir nok du får i deg.
Ny uke - nye muligheter. Jeg håper at du føler deg mindre frustrert ettersom dagene går inn i denne nye uken. Lykke, lykke til!
|