Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-11, 08:50   #426
Antoinette6
Seniormedlem

Antoinette6 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 65
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Så herlig for alle dere som har klart å komme dere så langt ned Håper jeg klarer den bragden også
Da jeg veide meg på mandag så ble jeg litt småsur fordi jeg hadde gått opp 600 gram. Men så prøvde jeg bukse i str 54 i går, etter at 56 har vært trang det siste året.. Trodde ikke jeg skulle få den over låra engang, men så fikk jeg t.o.m igjen knappen Glidelåsen ville ikke helt samarbeide, men jeg er storfornøyd likevel jeg Også er det samme modellen som den jeg har, så veit det ikke er merke og str forskjell også. Så nå er humøret litt bedre igjen

GRATULERER !!! Dette er en av de deiligste følelsene jeg vet. Når et klesplagg man ikke TROR skal passe, - og så sklir den likevel på. Mer eller mindre. Åh !

Og til alle. Vekta i dag viste 96,1 og jeg er, som kjent, ikke rolig før jeg ser 95-tallet. DA først kan jeg meske meg med de deilige jordbærene her like utenfor klubbgrensen. Og champagnen ! Den er avkjølt og serveres i høye, tynne krystallglass. Med dugg utenpå.

Og de deilige, komfortable liggestolene her er fortreffelige å slange sitt slanke legeme nedpå.

Velkommen ut, mine venner !

Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat