|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Stakkars deg Prutti; du har det ikke bra!!! Viktig å høre på gode råd her slik at du får ordnet dette akutte nå - og slik at du ikke kommer i samme situasjon senere. Og jeg vet du gjør akkurat det. Tenker på deg Og så bra du utsatte vekta enda en måned. Og om du så blir å lese det forb%€#/te tallet (eller et lignende) når du får den tilbake - ja så da? Da er vi to i samme båt vi, og jeg kommer til å bruke alle dine argumenter til meg for deg Husk at vekta i seg selv ikke er avgjørende for om du går ned eller ikke! Veldig bra det ikke skal få vippe deg av pinnen.
Søta Jeg er glad jeg ikke får vekta før 1. september. Slapper mer av og slipper det uendelig store presset om å veie seg hele tiden. Nå er målet å være i ketose hele august! Noe godt må vel komme med det Mer enn nok å ta av 
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Hvordan går det med stumpen, Pruttis? Tenker på deg
Stumpen er rolig og grei, den. Spent på dagene framover nå, ja... Om det ikke skjer noe til i morgen rusler jeg ned til legemannen og sier det som det er
Tenker på dere også
Nå skal jeg, i pysjen og alt, sette meg ut på trappa så jeg får i meg litt luft og nikotin, så blir det kveld. 3. uke sykemelding nå, begynner bli kjedelig, mhm! Sååå lyst på noe godt - får hente osten om det blir grusomt