|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Hm....her kan man ikke ta en dag borte fra pc'n uten å bli hengende langt etter nei! Velkommen tilbake fra ferie Nysgjerrig nok. Godt å ha deg tilbake. Ketosen kommer til deg regner jeg med. Jeg hoppet ut ca 10 dager (lå på opp til 50 g kh pr dag) og merket ikke særlig til overgangen da jeg startet på igjen. Og husk at ferie er ferie og hverdag er hverdag. Fortsatt er det flest av de siste
Stakkars deg Prutti; du har det ikke bra!!! Viktig å høre på gode råd her slik at du får ordnet dette akutte nå - og slik at du ikke kommer i samme situasjon senere. Og jeg vet du gjør akkurat det. Tenker på deg Og så bra du utsatte vekta enda en måned. Og om du så blir å lese det forb%€#/te tallet (eller et lignende) når du får den tilbake - ja så da? Da er vi to i samme båt vi, og jeg kommer til å bruke alle dine argumenter til meg for deg Husk at vekta i seg selv ikke er avgjørende for om du går ned eller ikke! Veldig bra det ikke skal få vippe deg av pinnen.
Lurer på om vi har samme type vekt Sanna? Det du beskriver er akkurat som min vekt - med 20 kg mer i displayet da.... Jeg kan godt veie 600 gram mer en dag enn dagen før, men tenker det må ha med vann å gjøre. Selv om jeg ikke vet hva/hvordan/hvorfor. Derfor er det som du sier mye bedre å bruke målband og klær som tegn på ståa. Men .... Herlighet! Enn å veie bare 62 kg For meg er det utrolig.......Du har vært kjempeflink og utholdende!
Sanna: SOFTIS???? Og Kypros?? Der var jeg for ett par år siden, godt og varmt. Må vel begynne å tenke på tur jeg og, det er bare to uker igjen til hverdagen tar til
Og forresten dere..jeg lurer på en ting.... I går kveld begynte jeg plutselig å hovne opp i hele kroppen. Det var skikkelig ubehagelig fordi det sprengte på. Jeg drakk og drakk vann uten at det hjalp. Jeg kan ikke annet enn å skjønne at det må ha spist noe. Vi hadde taco til middag, og jeg spiste kjøttdeig, egenkomponert tacokrydder, salat med olje, rømme og tacosaus. Til maten drakk jeg ett glass pepsi max. To timer senere spiste jeg en atkins cruncy bar, 30 grams. Det var etter denne at det startet. Jeg drakk en kopp te med suketter i sammen med sjokkisen. Har litt etterslep av hovenheten i dag og. Er det noen som kjenner til at barene kan gi slik reaksjon, eller kunne det vært noe med/i maten eller pepsien?
Sist redigert av Dollsine : 31-07-11 kl 22:09.
Årsak: Måtte skrive mer!
|