Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-11, 21:23   #1970
Metalgirl
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2011
Metalgirl er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Iiiiiiik. Idag har det vært vanskelig å spise pulver gitt. Dagens utskeielse var å spise klippfisk til middag (spiste bare fisken med LITT tomatsaus og løk) samt carpaccio av okse med revet parmesan. Ble invitert både på lunsj og middag, også ble jeg fristet til å teste om dette gikk greit da........... håper å kjenne den "betryggende" aceton-smaken i munnen imorgen også. Var under første delmål idag nemlig... 99,8... dumt å kaste bort resultatene bare fordi man er svak. Men then again, en direkte utskeielse kan man vel ikke kalle det. Mannen og barna spiste bringebær og markjordbær, kake og kjeks, og senere ble det vin og øl. Pepsi max til meg. Håper og tror at dette bare var en liten "fase 2" dag inni siste fase 1 uke. Får vel slenge inn et par fase 1 dager i løpet av fase 2 også tenker jeg. Vært en herlig sommeruke med 4 soldager i båten. Helt greit å ha med seg salat, en sjokoladebar og soyanøtter når man skal på tur. Ser jo ikke ut som man er på slanker'n en gang Ha en fin uke folkens. Onsdag morgen reiser jeg på 1 uke ferie til sørlandet. Håper at jeg klarer å holde kursen. Motivasjonen er der i hvert fall. Og selvfølgelig enda bedre hvis det gikk greit å "skeie ut" idag Men da blir det vel flere kjøtt/fisk utskeielser enn jeg har planlagt...... time will show.

Metalgirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat