Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-11, 14:12   #2348
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Klokt valg!!!

Velkommen tilbake, håper du har kost deg på ferie!! Kjekt å ha deg her igjen! Litt utskjeielser i ferien har vi alle hatt, det er hverdager det er flest av Du kommer nok kjapt inn i det igjen, tenker jeg, og vi er her alle sammen om du trenger motivasjon

Takk for det!
Jeg tror motivasjonen er der, på et vis - bare det at hodet er litt i feriemodus enda tror jeg. Husker liksom ikke hvordan hverdagene var. Sikkert et godt tegn på at man har hatt ferie.
Men dette skal gå - jeg vil fortsette, har flere kilo å ta av - og flere klær i skapet som ikke sitter dirkete pent enda.
Var spent på om den (nå høres det ut som om jeg har EN olabukse, men jeg har altså flere. Men det er en som jeg har endelig fått på, og kunnet bruke - som på en måte har blitt min "målebukse" ala "Får jeg den på? Og hvordan sitter den i dag") var mulig å fortsatt få på etter ferien. Og det var den!! Tjobing!! Kankjse en smule trangere enn før jeg dro - men ikke mye. Da antar jeg at jeg har holdt meg sånn nogenlunde.
Men jeg er nok godt ute av ketosen - - så det blir noen super strenge dager framover en stund inntil den er tilbake. Håper ikke det går så alt for lang tid...

Tar det like lang tid som første gangen - eller er det slik at om man har vært ute av ketose i en ukes tid så smetter man fortere tilbake??

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat