Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-11, 13:26   #9204
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Han spiser ike hver halvtime, men han tror han vil ha mat så ofte. og spiser sett god og vel mett ca hver tredje time, men han tolker alt ubehag i mage området som sult. Om jeg ammer han da bare sovner han på puppen bare.

Broren min totta til han var i slutten av tenårene. Ble avslørt av at han sov med den gamle loslitte bamsen uten armer og bein fortsatt. men han fikk utrolig nok aldri skeive tenner da.

Det er helt normalt at poder er ekstra sultne/krevende ved seks uker. Helsesøstera vår kalte det matøkingsperioden. Jeg følte også at poden min fikk for lite og diet ofte. Han fikk faktisk sin lille første tugge med mosa brødskive da. Han ble mett og fornøyd, jeg fikk økt melkeproduksjonen og alt ble atter fryd og gammen.