Tråd: Melk?
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-11, 10:55   #2
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: melk?

Opprinnelig lagt inn av mizzim, her.

jeg savner melk, har gått på ketolyse nå i 1,5 uke, det funker fint, men jeg savner melk. kan man ikke drikke noe melk?
ikke kan jeg drikke juice, så da jenstår vann, fun saft og light brus..
men jeg har så lyst på melk.. hva gjør jeg? tar en skje med fløte liksom? hehe

Laktoseredusert melk inneholder færre karber enn vanlig melk. Pleier å bruke den i kaffe latte når jeg får dilla på det...

Om du kan drikke noe melk, avgjør du selv siden du går på generell lavkarbo.
Du kan også drikke farris og Bon Aqua, med og uten smak (men sjekk flasken først, en av de har ganske godt med karber i seg!!!).

Du kan godt drikke en skje eller tre med fløte hvis du vil (får i seg fett da), men jeg tviler på at det får deg til å "glemme" melk

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat