Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-11, 09:56   #9199
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg trenger noen gode argumenter for at ikke sønnen vår på seks uker bør begynne med smokk!
Sambo syns det er praktisk, jeg mener det er ille å skape slike avhengigheter i tidlig alder og at vi nesten like gjerne kunne gitt han en pakke marlboro og en lighter...
Hjælp anyone?

Sønnen min fikk smokk av meg. Først som femåring klarte han å slutte og da hadde han fått overbitt. Jeg ville ikke gitt mitt barn, om jeg fikk et nytt, smokk, tror jeg.Men om jeg skulle det ville jeg så snart han begynte på barnehagen lagd en regel om bruk kun til sengetid. Jeg var selv ikke streng nok på dette fordi han ville ha smokk når han gråt og det var vanskelig å nekte han det da. Men det burde jeg, og gitt han min trøst bare istedet.

Angående mating. Om han får pupp hver halvtime blir han aldri mett og derfor vil han/henne ha hele tiden. Om du gir han/henne flaske så hun/han blir skikkelig mett vil dine pupper fylles opp inntil hun/han er sulten igjen og da vil du fylle opp ungen skikkelig så hun/han ikke trenger ny ladning etter en halv time.

Jeg hadde samme problemet. Han ville ha hver time fordi han ble aldri mett fordi den ene puppen min ikke produserte like mye melk som den andre, slik at det ikke ble nok til han. Vi måtte bruke flaske istedet for at jeg ikke skulle ha han på puppen nesten hele tiden.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo