Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-11, 09:07   #2335
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Og her fikk vi pangstart på dagen med øvelse!=) Litt greit igrunn, så slipper vi ha den ikveld Fikk trimma litt med bæring av båre og sånn også, så blei god og varm i kroppen Nå er det kaffe=frokost... Kjære vene hvor lei jeg er av kokte egg! 2egg 2 ganger daglig i 2 uker, da blir det nok egg
Håper alle får en super dag! =)

Godmorgen vennenBegynner å gå mot slutten nå, forstår godt at du gleder deg Ja, man blir litt lei av å spise det samme hver dag, tom om man i utgangspunktet liker det godt. Da jeg var i Hellas spiste jeg en stor posjon egg og bacon til frokost hver dag. Er egentlig veldig glad i det, men å spise det hver dag uten å ha et alternativ førte til at jeg ble litt lei det, så har unngått egg og bacon siden jeg kom hjem. Du får prøve deg på det kokosbrødet når du kommer hjem - kjempegod brøderstatning altså. Har spart en liten bit til frokost i dag, og gleder meg til kroppen min er frokostklar

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat