Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-11, 00:20   #39
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Trekker meg kanskje ...

Jeg tror nok du gjør lurt i å skaffe ekspert hjelp. Det er så mange faktorer som kan påvirke vektnedgangen. Jeg har medisiner, stress, inaktivitet, angst... Ja sikkert mer. Noe kan man påvirke, annet er som det er . Har ikke holdt på like lenge som deg, begynte før påske, men er frustrert over alle disse faktorene som kan motarbeide meg når vekta går ned 1kg en uke for så å gå opp den igjen dden neste uka... Det føles urettferdig og frustrerende.

Sleit veldig med sult/metthetsfølelse og kan nok enda ha litt problemer. Angst og psykiske problemer og medisiner for dette satte alt helt ut av spill. Selv etter seponering av de verste medisinene sleit jeg. Redningen for meg var diett.no og kaloritelling i tillegg til KH telling. La inn alt jeg spiste etter hvert og tilpasset maten resten av dagen etter det. Burde sikkert heller ha planlagt i forkant. Nå i ferien har jeg hatt perioder uten nett, og ergo vært avhengig av å stole på meg selv. Står fortsatt stille vektmessig, men tror jeg begynner å få litt mer kontakt med magen og hvorfor jeg spiser.

Vet egentlig ikke om dette var så mye til hjelp, men du har min fulle sympati. Ikke gi opp.

Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat